art i cultura. blogs en català

blogs catala

dimarts, 29 de novembre del 2011

petit recó, parèntesi del temps


Petit silenci, des del parèntesi del temps
em vessa el teu racó de melangia
d'escoltar-te un petó i recollir el seu so
 en un cargol de mar
en un enyor rodó, que esclata                                
 i se'm vincla sens mida
no hi ha record, sols els colors dels blaus
 i els núvols fugissers                                      
i una buidor a l'estómac
 que aquesta nit, no en sap de paraules escrites.
 setembre, vent de garbí, tu em portes mots 
que vaig teixint en  un mantell de  sons                          
I en  la meva cançó, a la tonada hi trobes
el meu amor per les coses 
el meu amor per tu

Carme Girona

3 comentaris:

  1. Carmeta que estas be? que fa dies que no et veig Apa digos alguna cosa vale? que hem de quedar per grabar ...

    ResponElimina
  2. que te passa noia que estas engripada o que? que no dius mai res he?

    ResponElimina
  3. AHHHHHH,no em deixa posar-te un missatge... aviam si ara sí...que et vaig deixar un parell de missatges al teu bloc...

    ResponElimina